17 november 2010

Onsdag




Host, frust, tvi och blä! 

Har hostat i princip hela tiden sedan söndag kväll. Min mage måste vara otroligt tränad vid det här laget, för varje hostning känns som en situps. Och halsen, ojoj, jag väntar bara på att det ska börja komma blod ur den. Men INGEN feber alls, jag förstår inte?
Det gick i alla fall inte att vara i skolan idag, stackarna i klassen skulle ju blivit smittade hela buntten. Så efter två lektioner återvände jag till Internatet med lite nyinköpt godis som tröst, och kollade RED. Bra film btw. En dag skola hittills av den här veckan och imorgon blir det bara lite på en halv, för vi drar till Tuuri. SHOPPAAAAA
På fredag får jag tillbaka mina ytterst saknade glasögon, och förhoppningsvis har då en ny Desperate Housewives- box också kommit på posten.

3 kommentarer: