14 november 2010

OH WHAT A NIGHT

Halsen skriker, huvudet säger 'dunk dunk', fötterna fryser, litervis med té, och halspastill efter halspastill.  Åh vad jag inte har saknat förkylning! VILL INT VILL INT VILL INT. 
Hursomhelst firades pappa och syskonens gubbar idag med ett Tropiclandia besök med pizzabuffét efteråt. Gratz! Betedde mig seriöst som en 5 åring i vattnet. haha. Att hoppa ner i 7-12'C bassängen var inte så smart. Klart jag kände på mig att jag skulle bli sjuk. 
Gårdagens Ungdomsdans satt nog riktigt fint det också, varit på både bättre och sämre. Känns som att jag vrickat höger fot av all dans, men sånt tar vi med en klackspark. Roligast igår måste nog ha varit att se alla som ''stritta omkull'' på gården, 
är man skadeglad så är man. hihi. Nu ska jag sova mig frisk, go'natt! 


Bild från Wasa by night

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar