9 februari 2012


Åt min första godis påse på ett halvt år idag. Har godis strejkat sedan jag började tvåan
(okej.. jullovet räknas väl inte?) och det har gått galant. Men idag. Nej mitt sötsug var oemotståndligt helt enkelt. Sorry Mikaela! Fast jag kommer att ha avverkat fyra gympass under veckan så det jämnar nog ut sig enligt mina beräkningar.

Ser helt sjukt mycket framemot morgondagen, lördag & söndag. För då får jag äntligen träffa hjärtat som e såhääääär saknad! Och så blir det Joffi's 18th birthday-party, GRATTIS kramar till dig vännen! :-)

Nästa vecka däremot får gärna skippas. Prov och yrkesprov. Har inte fattat hela grejen med att slippa allt pluggande i yrkesskolan. För när det väl gäller eller ifall man senare vill studera vidare är man helt enkelt för lat och bortskämd med att inte ha tillbringat de tre senaste åren med näsan i skolboken..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar