5 februari 2012

Jag minns med ett léende

Klarade mig igenom en faktiskt helt OK arbets-söndag och fick faderskapet att köra mig till Vasa. Plockade upp Robert på vägen och nu sitter jag här då. Äter chipssmulor från igår och dricker mjölk i en stickig tröja. Funderar seriöst på om det skulle lönas att gå och lägga sig redan fast jag har sovmorgon och då börjar först 10:00. Inte för att jag skulle ha varit ute sent och härjat i helg, för det har jag inte.

Nu ska ingen bli chockad. För jag satt och tittade igenom en massa bilder och fick en galen ide om att lägga upp några fina minnen (en och annan blev det väl) och annat jag helt enkelt bara tycker om. Då var det ju det inte precis kvaliteten på de äldre bilderna ni ska titta på, så.. :-)


2 kommentarer:

  1. fiiina saker! ;) du e lika grann nu som du va förr siir ja! hihihi :))

    SvaraRadera
  2. :D Haha nåå he hoppas ja jo åtm, så it e har fari neråt ;)

    SvaraRadera